كتاب انلاين رايگان
هنگام انتخاب کتابفروشی آنلاین به چه نکاتی توجه کنیم
علاوه بر مزایای متعدد افتتاح یک کتابفروشی آنلاین، چندین فاکتور کلیدی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. قیمت، انتخاب، گزینه های حمل و نقل و نویسندگان از جمله این عوامل هستند. این نکات می تواند به شما کمک کند کتابفروشی آنلاین خود را موفق کنید. انتخاب یک کتابفروشی آنلاین باید این عوامل را در نظر بگیرد:
كتاب انلاين رايگان
Price
یک کتابفروشی آنلاین موفق همیشه تنها با قیمت در بازار رقابتی کتاب تعیین نمی شود. علاوه بر این، مشتریان انتظار دارند که یک کتابفروشی ویژگی های خاصی را ارائه دهد. حتی اگر یک وب سایت از طراحی مشابه یک خرده فروش آجر و ملات استفاده کند، وب سایت یکسان به نظر نمی رسد. تمام جنبه های زنجیره کتاب باید با یک سبک شرکتی خوب پوشش داده شود. به منظور انتخاب پلتفرم کتابفروشی آنلاین که بهترین کارایی را برای کسب و کار شما دارد، می توانید از ابزارها و خدمات مختلفی استفاده کنید.
كتاب انلاين رايگان
تجزیه و تحلیل هزینه قبل از انتخاب یک پلتفرم کتابفروشی آنلاین حیاتی است. اگر قصد فروش کتابهای نویسندگان دیگر را دارید، باید قیمتهای متفاوتی را برای خرید کتابهای دیگر بپردازید. از آنجایی که اکثر ناشران حداقل شرایط سفارش را ندارند، معمولاً می توانید فروش یک کتاب را شروع کنید. پلتفرم های تامین مالی جمعی نیز می توانند به شما در جمع آوری سرمایه برای کسب و کارتان کمک کنند. تامین مالی نسخه چاپی را می توان توسط این پلتفرم ها تسهیل کرد، در حالی که هزینه های جاری را می توان توسط Shopify Capital پوشش داد.
كتاب انلاين رايگان
Selection
مزایای کتابفروشی آنلاین نسبت به کتابفروشی آفلاین بسیار زیاد است. این به چند دلیل راحت است. از راحتی خانه خود می توانید بدون نگهداری از فروشگاه فیزیکی به کتاب ها دسترسی داشته باشید. دومین مزیت افتتاح کتابفروشی خود این است که نیازی به سرمایه گذاری مبالغ هنگفت نخواهید داشت. در نهایت، سفارش دادن و دسترسی به آن بسیار راحت است. با این حال، چگونه یک کتابفروشی آنلاین را انتخاب می کنید که نیازهای شما را برآورده کند؟ با خواندن ادامه، عواملی را که باید در نظر بگیرید کشف کنید.
كتاب انلاين رايگان
گزینه های حمل و نقل
کتابفروشی های آنلاین هزینه ارسال کتاب را دریافت نمی کنند. ما گزینه های حمل و نقل را داریم که متناسب با هر بودجه ای باشد، چه جلد شومیز، کتاب الکترونیکی یا هر دو را بفروشید. علاوه بر بیمه ای که توسط USPS ارائه می شود، بیمه گذاران شخص ثالث مانند ShipStation نیز محموله های ارسال شده از طریق Media Mail را پوشش می دهند. ShipStation به روز رسانی ها و خرابی های بیمه را ردیابی می کند و شما به راحتی می توانید تصمیم بگیرید که از کدام روش حمل و نقل استفاده کنید.
كتاب انلاين رايگان
کتابفروشی های آنلاین واقع در ایالات متحده باید از سرویس پست رسانه ای USPS برای حمل و نقل مقرون به صرفه استفاده کنند. به دلیل هزینه کم، مدیا میل مدتهاست که توسط فروشندگان کتاب برای به حداکثر رساندن سود خود استفاده می شود. هزینه ارسال زیر یک پوند با Media Mail 280 دلار است و رسیدن آن دو تا هشت روز کاری طول می کشد. با وجود این، بستههای Media Mail نسبت به روشهای دیگر زمان بیشتری برای رسیدن به دست دارند.
كتاب انلاين رايگان
Authors
برای نویسندگان ایده آل است که آثار خود را از طریق یک کتابفروشی آنلاین بفروشند و دید خود را افزایش دهند. راه اندازی یک کتابفروشی آنلاین فرآیند آسانی نیست، اما محبوبیت روزافزونی پیدا می کند. برای موفقیت یک کتابفروشی به عوامل مختلفی نیاز دارد، مانند یک سیستم پرداخت امن، یک وب سایت جذاب، یک مجموعه نرم افزاری خاص، و یک نسخه فروش متقاعد کننده. خرید OptimizePress، یک افزونه وردپرس با هدف افزایش فروش را در نظر بگیرید. E-Junkie و Gumroad نیز وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.
كتاب انلاين رايگان
نام دامنه اولین قدم برای راه اندازی کتابفروشی آنلاین شماست. انتخاب نام دامنه مناسب مهم است، اما گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد. یا اگر تازه شروع کرده اید، می توانید یک کتابفروشی الکترونیکی ایجاد کنید. کتابفروشیهای آنلاین میتوانند فقط کتابهای خودتان یا عناوین مختلف را بفروشند. اگر قصد دارید یک نویسنده منتشر شوید، باید یک کتابفروشی آنلاین راه اندازی کنید.
هزینه توسعه یک کتابفروشی آنلاین چقدر است؟
كتاب انلاين رايگان
هزینه های توسعه کتابفروشی آنلاین تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله سیستم عامل، مکان، اندازه تیم، ویژگی ها و بازه زمانی است. توسعه برنامه های کتابفروشی آنلاین معمولاً حدود 40000 دلار هزینه دارد، اگرچه فریلنسرها می توانند آنها را با هزینه بسیار کمتر توسعه دهند. عملکرد، طراحی و طراحی یک اپلیکیشن موبایل همگی بر قیمت آن تاثیر می گذارند. یک اپلیکیشن موبایل معمولاً به سه پنل به همراه بازاریابی ایمیلی و ابزارهای سئو نیاز دارد.
كتاب انلاين رايگان
کتابفروشی های آنلاین علاوه بر طراحی وب سایت باید روی موجودی نیز سرمایه گذاری کنند. سرمایه گذاری اولیه کمی وجود دارد زیرا اکثر ناشران به حداقل سفارش نیاز ندارند. موجودی باید به طور مداوم مدیریت شود و منابع مالی باید با دقت انتخاب شوند. سرمایهگذاری جمعی یکی از گزینههای تامین مالی یک دوره چاپی است، مانند Shopify Capital. برای هزینه های مداوم، Shopify می تواند وام های کسب و کار کوچک ارائه دهد.
منبع: سایت دانلود و خرید کتاب ایبوک رالی ebookrally
https://ebookrally.ir/blog/buy-download-book-online/